Wednesday 5 March 2014

Aku Blogger Baru 2014

Assalamualaikum !!

Tadi aku ber-blogwalking dan ternampak satu entri di blog brother amirkhalis pasal satu segmen yang dianjurkan oleh blogger Hasrul Hassan 

Aku pun tanpa segan dan silu terus join and hupdate blog !


klik banner untuk join !

About Outdated Panda

Sebenarnya blog ni dibuat pada penghujung tahun 2012 . 

Ya ya aku tahu aku macam tak layak tapi aku join jugak . 

Kenapa ?!!! *nada tak puas hati*


dengar penjelasan aku dulu 


Actually , baru akhir-akhir ni aku mula aktif berblogging .
Baru mula sertai segmen . Baru mula ber-blogwalking . 

Kalau dahulu memang takde makne nye iolls nak buat semua tu .

So kira iolls ni blogger baru jugak lah kan ?
blogger baru nak bertatih :D

Post-post di blog ni semuanya random .

Kadang-kadang tu aku tulis entri nada serious .
Kadang tu aku sendiri pun tak faham aku naip apa.

Kadang-kadang entri kat sini dalam bahasa inggeris .
Kadang-kadang dalam bahasa melayu .

Kadang tu pencemaran bahasa berleluasa . So harap maaf kalau uolls tak suka :P

Tapi hopefully ada manfaat yang uolls boleh kutip dari blog ni ye.

Silalah kerling-kerling post-post yang lain kat sini .

Selamat berkenalan :D

sekadar gambar hiasan
adíos


11 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Selamat bersegmen n gud luck :)

    ReplyDelete
  2. السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
    Selamat bersegmen semoga berjaya

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum.. selamat berkenalan di dunia blog.. Semoga blog ini mendapat tempat di hati pembaca. InsyaAllah

    ReplyDelete
  4. terima kasih ke blog saya sebelum ke blog HH hahaha :D

    ReplyDelete
  5. thanks yeah !!
    done follow back ! :D

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum...selamat bersegmen...:)

    ReplyDelete
  7. Hehe , selamat bersegmen xP

    ReplyDelete